solen skiner stan är i full rörelse .. leenden everywhere..

                              33467-3715

Hääärlgt väder vi har ( Läses med susanne i yrrol röst hahhahahahaha )
Grymt fett väder.

Förmiddagen har vart jobb handla mat motionera hundar.
Sen vart deten tripp till stan Möte Milla och Mallan brallen för en snabb lunch sen vart det lite shopping.

Galet vackert väder.

Mine outfit : Skor  vintage ( second hand )
Leggings vila
svart Klänning hm
Bag vila.

Glasögon synsam.

jag älskar att sommaren är på väg... glädjerus.

Har inte mått dåligt alls i dag hihiihihiihihi.



Var och spanade in ett Lancome serum jag 'r sugen på att testa har använt mig av andra märken innan nu är det lancome zen seriens tur.
har använt mig av både dag / natt cremen med bra resultat.






Dagens Lilla shopping

1 * Leggings tre par Boxer Madicko, Rengöring Apoteket  och en Body lotion i pump flaska.

Leggings med söt rosett Vila By the way testade en klänning där inne nu vet den med siden rosett och ballong modell. heeel noooo så ful den var på hahhahaahhahaha garvar fortfarande hahahhahaha.. suck.. tänkte ha den på brorsans student hahahha

2 * Hillary duffs nya parfym heeeelt djävla lovely. Lancome mascara kit. Puma parfym till honey fär att han är så duktig och jpbba sen visste jag att han ville ha denna parfym. doftar citrus och super fräsht :)

3 * Hm Borste hårfärg och deo. Bebis kläder Röda k.



sitter i köket med laptopen fixxar KÄK.

Kvällens mat : Lax i ugnen Potatis Kvist tomater bryssel kål potatis.


Dagens Flipp : Mina älskade parfym och solens strålar.

Dagens Flopp : vill flytta nuuu nuuu nuuu nuuuu nuuu nuuu.


 Kärlek Mamma J






Kommentarer
Postat av: Carolita

Har oxå hört att den parfymen ska lukta himelskt, måste sniffa lite när jag ser den på stan...

Postat av: Cookien

Kan du inte bjussa på bebismage-pics? Nyfiken ju.... Kram!

2007-05-22 @ 22:09:59
Postat av: Anonym


Damm it vad du shoppar hur har du råd ?

2007-05-23 @ 09:01:58
Postat av: Malin

Åh jag har också köpt den där lila deon. Visst luktar den underbart!

2007-05-23 @ 11:02:29
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: Carolita

Vilken ohyfsad fråga av anonym....

2007-05-23 @ 17:04:49
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback