vatten melons frulle i sängen med en äppel banan ätade Madicken :)

                                                 


solen skiner in :)
svalt i sovrummet...

Med en stoooor talrik vatten melon, garderad med en massa papper känner jag mig säker.

2 timmar tills flytten.
Dags att vara förbered :)

Alla känner sig taggade !!!!!

ska tvätta alla täcken kuddar filtar mm.. sen ska alt få soltorka...


Kommer bli en lovely day.

Kennys nya säng anländer söndag då ska  Magnus skjutsa hit den :)

Kenny är i extas hi hii hii :)
Mitt älskade lilla troll my gangsta boy :)



ska ligga i sängen softa ett tag :)
najs med laptop in the bed..


undra om Malin vaknat ännu ?
Telefon terror ???

ahhahahahahhaaaa..


shake it ...

Kommentarer
Postat av: Carolita

Hihi sööötare kisse!

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Carolita : JAG tror han är sugen på hamstern där nere hHHAHhhH :)

2007-05-30 @ 10:17:34
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback