Ahhhh realy puuuusch it...

33467-5143


 Upp och hoppa  mor slå på trummanbror ;)


Uppe  innan tuppen
Uppe till mörker  regn ....
och no breakfast.


 Lämna kidsen fritids och dagis.. kenny var lite pirrig då han skulle vara på morgon fritids som han aldrig varit och skulle äta frulle där.
Madicken var besviken att hon ej fick frulle  i dag ( hemma )
trodde att hon skulle bli helt utan ;) Lill råttan då.

 In till stan i mörker och regn
Super snälla Malin s mamma skjutsade oss ;)
Tack Malin för att du var med mig i dag * du är bäst *

 Jag har inte socker sjuka.
baby mår som en prima ballerina ;)
Väger hela 2573 nu ;) så söt så söt.. såg ut som Homer simpsson där inne  våran älskade baby.

 kan komma att hända att baby kommer innan den 13 dec med tanke på at den kan  bli en större baby denna gång med.
 hihiihihihihihi.

Längtar sååååå efter att få hålla dig pussa på dig.
Ge dig all våran kärlek.



  Efter ett ex antal timmar uppe på sjukan / spec mödravården
vart det en tur ner till stan.

 Uppdrag leta bh Malin ;)
men det gick ju bra  till slut ;)

Hittade själv en  ;) tunn som man kan amma i sen.


 Åter kommer med mer info..
Har nyss vart handlat gotta med älsklingen och Madicko ;)
 och nu gäller det dusch för mig Madicko.


Kenny  är med sin pappa i helgen
kommer sakna han.. mitt stora i love you :0).



Hoppas ni alla får en fin fredag kväll på återseende

Kärlek Respekt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback