Den 11 december en dag att minnas älskas och glädjas åt.

33467-5283


Vi har nu fått datum för kejsarsnittet vilket kommer att bli den 11 december inte den 13.
2 dagar innan kennys födelsedag.

Den 11 december  kommer våran efterlängtade baby med planerat snitt till världen.
Kommer vara den första som opereras  den dagen. :0)   14 dagar kvar sen är längtan över.

  Erkänner  att jag är lite nervös men vet att den kommer att gå bra , dck fick vi veta i dag att vi  kommer få en ny läkare som ska göra snittet sånt stressar sönder mig.


Anyway.. mitt fuckiga kuk blod värde ligger på 90 så jag måste genomgå  järn dropp 3-4 ggr innan snittet samt dagen efter för att förhindra komplikationer under snittet / efter vill ju inte dö / byta blod :S
ussh jag som verkligen hatar sjukhus nålar usssshhhh..... bara att tänka att  man är nån annanstans.

 Kostnaden för detta med järn  droppet kommer att gå på 938 :- dyrt så  jag hoppas att det är bra ;).
 ska ringa spec mödra vården i morgon och får reda på mina sista blod prover som e skickade till labbet.
 ( Har en  annorluda blodart )
 mitt blod vill ej ta upp blod vare sig det är  järn rik mat eller järn tabletter det hjälper som inte
så detta är enda utvägen annars måste jag  byta blod  och det vill jag verkligen INTE genomgå.


 imorgon då jag vaknar är det bara 13 dagar kvar
15 till kennys födelsedag......   ...åhhhhhhhh det pirrar i min kroppt likt då man är nykär.



Status här hemma : Madicken ligger sover i sängen.
Jag tar igen mig i soffan efter städ   och diverse.
Kenny sitter brevid äter pepparkakor dricker väling och äter clementin och finger virkning ( köpte  nytt blått garn till han. )
Han är  en riktig pyssel gubbe,





 Käääärlek.

Kommentarer
Postat av: Malin

Länktar =)

Postat av: marymary

Jag har Blodgrupp A Rh- och det är väl ca 15 % i landet som har det, kanske är den du har? Jag hade åxå sådär låga värden när jag väntade båda mina, det spelade ju ingen roll vad man åt, hände ju ändå inget med järnvärdet. Så det slutade med att jag fick Venofer- Alltså sånt där dropp som du kommer att få. Men det gick JÄTTEBRA!!! Från att ha 88 i Hb så efterförlossningen hade jag 138 !!!
Själva venofer är små ampuller som sätts till ett dropp åsså fick jag sitta på specmödra längst in och läsa tidningar under tiden. :)

Lycka till! Det kommer att gå så bra så! //marymary

2007-11-28 @ 09:19:07
Postat av: Rebecka

Hej hej!Har läst din blogg i säkert ett halvår,helt underbar.Du verkar vara en grym tjej.Och en så underbar mamma,jättefina barn.Vill bara önska dej lycka till med allting nu när snart lilla bebisen kommer!
Massor kramar!

2007-11-28 @ 10:59:22
URL: http://beciboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback