Fi fan vad skööööööönt...

33467-5308



 Inget planerat i dag bara softisch.
Förutom att  tvätta lite men det e ju en baggis.


JagMadicko sitter /  ligger i soffan kikar film  äter frukt kakor julmust vatten och knäckebröd ;)
 med tända ljus hur soft som helst då man vet hur kallt det är där ute. :0).


Såna här dagar ska man verkligen ta vara på ;)-


Ligger en utslagen hund brevid mig min kära Balla. som doftar nyponros.


 Händer för dig denna  fredag ?



Kärlek respekt.

Vecka 37          11 dagar kvar till kejsarsnittet ;)

Kommentarer
Postat av: miggs

ey. jag har med en böna i maggen nu!

ha en härlig helg!
KRAM

Postat av: Anonym

Herregud först ska du banta pga av övervikt nu
ska du ha en bebis ?
snacka om att apa
efter miss vintage,
såg att du hade ifrågasatt om ni hade råd ?
Herregud har man inte råd skaffar man väl inte barn.
stackars stackars barn.

inte bra skaffa bebis med övervikt.

2007-11-30 @ 10:44:03
Postat av: Frida

Vilken söt hund
är det din ?

2007-11-30 @ 10:57:14
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miggs : Du menar en baby ???? what... nu
kilar kag in på din blogg nu va ;)

anonym :
heeeeey........ skriv på hennes blogg
thannnx

Frida : Yeees det är minhund min Ballla ;)
den bästa :=)

2007-11-30 @ 12:30:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback