För snart 8 år sen .....

33467-5161


33467-5160



 Var det du som låg och tog plats i min mage
sparkades och hade dig.

Nu snart 8 år senare har du blivit en egen älskvärd individ .
 Du har  hittat på en massa hyss
gett en massa kärlek
 varit en älskvärd storebror
 en fin son
en underbar kamrat .


 Det bästa av allt under alla dessa år har du funnits där som denna underbara busiga   kille du är.
 Du är en som ingen annan.


 Du har gett mig så mycket fått mig att inse så mycket.

Du  var killen som ändrade hela min värld
 hela mitt liv.


 Du var som skänk från ovan min underbara son.


 Du i mitt hjärta .





Kommentarer
Postat av: Kristine

Hoppas du får en fin dag! Kramar Kristine!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristine : Tackar detsamma ;)

2007-11-10 @ 13:56:46
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Görel

Ja precis så är det man känner för sin förstfödda!

2007-11-10 @ 14:20:53
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Och dom andra ;)

Kram Jessica

2007-11-11 @ 12:52:55
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback