Hola....

33467-5207


 ( MOhahhahahha lurade Mallan brallan nyss att vi var på sjukan .. Mohahhahahahhahaha ).

Barna har nyss krängt i  sig kvälls fika efter att ha vart ute på gården en timme och lekt och blivit så där sött röd rosiga om kinderna.

slapp ta bussen hem i dag och åkte med älsklingen hem men innan stannade på vi Reginas shoppa hund gotta
sen köpte jag ett guld ben som är graveret med texten BALLA.
ska slänga upp en bild sen ;)


Åkte förbi Lena filip och Alex där även Jimmys föräldrar var ... ville ju kika på lill Milou ( ballas Lalehs valpsom nu e 12 veckor ) så stor och busig och mjuk och söt han har blivit.
Gav han en gotta sko och en gotta pinne att gnaga på ;)

Jimmy slängde i sig en paj bit och vi satt surra en stund innan vi begav oss hem.

Köpte 2 pizzor sliza upp och åt  med kenny.
Framför tv  har vart sjukt trött hela dagen.
Men  lika glad är jag fär det ;)

Har f¨tt helkroppsmassage inklusive håret hihiihihi ;)
så damm skööönt.
Legat i sängen en timem och njutat av din varma sköna kropp medans kidsen lekt / Lirar tv spel.

snart kommer baby åhhhhhhhh som vi längtar
verkligheten är närmare nu mer och mer för var dag som kommer!!!!!

 Nu sitter kidsen  ritar i deras ritböcker.
Älsklingen är hos en polare kikar film.

Och här sitter jag med tända ljus dricker vatten blir en smoothie sen samma som i går ler ;)
ska läsa softa njuta av tystheten ;)

Min ständiga vapendragare Balla ligger håller mig sällskap.


Kärlek Respekt

Kommentarer
Postat av: Malin

godnatt miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback