Huvudbonaden .. går den före ?

Kille ~15 sitter på bussen när en tjej ~15 kliver på. Tjejen hälsar på killen och sätter sig bredvid honom. De börjar prata men det verkar som att de inte träffats på ett tag.
Tjej: Men gud vad långt ditt hår har blivit. Du borde göra någonting åt det!
Kille: Jo, det var skönt i somras när jag var helt rakat. Jag funderar på att göra det igen nästa sommar.
Tjej: Men varför gör du inte det nu?
Kille: Det blir ju så kallt nu på vintern.
Tjej: Ta på dig en mössa då!
Kille: Jag gillar inte mössor, de fuckar up frisyren!
Tjej: Jo det är klart...


Kommentarer
Postat av: Valleybranch

speciellt om man är rakad ?...

2007-11-14 @ 14:52:18
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Valleybranch ;) ha ha på skallen....
dårå hahahhahahah :0)

Postat av: Anonym

det var ju just det jag tänkte... vad tänkte du på?

Konstiga människor som är rakade (på huvudet) och inte vill förstöra sin frisyr...

2007-11-15 @ 18:27:01
Postat av: Valleybranch

glömde skriva den...

2007-11-15 @ 18:37:09
URL: http://valleybranch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback