Måste du alltid ringa ?

33467-5086

  KIllar killar killar...

Varför måste du alltid ringa och beklaga dig över ditt dåliga liv du lever
dra dina lögner
och vilja ha mig tilbaka efter alla dessa år  varför kan du inte bara lämna mig i fred ?
Jag kommer aldrig vilja ha dig tillbaka.
Du är som ett avslutat kapitel i en bok man aldrig tittar tillbaka till.
Låt mig bara vara,

Rung mig aldrig onykter i gen....
vilken djäkla bullshit stå där inne på  toan .. pissa.. skulle fan inte förvåna mig om du stog och runkade oxå...
patetiska djävel.

Det kommer aldrig bli vi du kommer aldrig få smaka min fitta GET USED TO IT.


Jag lever mitt liv här och nu med mina barn  min älskling och våran baby
allt annat / alla andra är totalt ointresant för mig.
Inse att jag inte vill ha dig tillbaka.
Never ever.   

 /// Jessica .





Dag att ta ut hundarna i snön.
ska sätta mig dricka en välförtjänt kopp the sen.
Lie ont i halsen samt att läppen har spruckit.. vet i fan hur jag sover assså ;)


Vecka 33.    39 dagar till baby kommer.
Ska ta en softar dag.

Kuk  garderobs stången nere  hallen   har gått sönder så alla vinter  jackor    har ramlat
KUK... fan och ena fästet ska ju givetvis har gått sönder....
får uppfinna nåt eller byta plats på alla jackfanskap.


Cath ya on the flipside.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback