Ni vet den där obeskrivliga känslan va ?

                           33467-5140


 Ni känner igen där där känslan va ?
 Ni vet  ni  vill inget hellre än att vara  just den där personen nära
älska ge kärlek.
Han är marken du avgudar.
Han är det där extra.
Du får energi av att andas hans lukt.
 Du vill jämt känna lukten i dina näsborrar från  han ?

Hos mig pirrar det jämt
att ha han nära
känna hans lukt  ligga smyg kika på han efter han somnat,
smeka hans mjuka   lena kropp,
känna hans muskler pulsera under dina  handflattor
smeka hans mjuka hår.
Känna hans läppar nära.

Just här och nu vill jag stanna för alltid,

Du är den som ger mig allt det där
du är den som får mig att le utombords / inombords.
Du är den som får mig att känna dessa starka känslor.

Du är den personen jag vill spendera resten av mitt liv med.
Du är den som får mitt hjärta att dansa av lycka.
Du får mig att dagdrömma känna denna  lycka.


Det har aldrig nån annan  lyckats med.

Kärleken jag känner för dig kan ingen ändra.
Du är den vackraste mina ögon nånsin skådat.

Du är den person jag vill göra allt med.
Tiden tillsammans med dig går ej beskriva i ord.

Jag sammanfattar det kärlek lycka rus.

All min kärlek till denna fina människa vill jag ge  personen bakom raderna är babys pappa
Jimmy walin.

Killen som  faktiskt kan slå Al pacino nästan med häst längder.
Killen som kan få isar att smälta
Tårar att rinna
njutning att ske.

Du är en gåva jag varsamt vill ta hand om.
Allt tid och rum slutar att existera för en stund.

Dina ögon säger allt.

Jag vill  ge dig allt.

Tillsamman med dig vill jag för alltid vara .



Från mig till dig Jimmy.    * En obeskrivlig kärlek *

Så mycket
så hårt
så ömt

 Att ha dig nära är det finaste , det vackraste .       Me love ya long time.




Kommentarer
Postat av: HELLO MOMMY

åååh va dvackert du skrivit-blir nästan tårögd.
Önskar mig sådan kärlek oxå..

Du Jessica! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med den fina besöksräknar *modellen* du har i din blogg. Hur gör jag för att klistar in en sån specifierad räknare?

sussa på... hihi
nu ska jag oxå sussa.. *ler*

Postat av: Kalle

så otroligt vackert skrivet.
Du har verkligen hjärtat på rätt ställe.
Tror säkerligen att du förgyller mångas vardag med ditt enastående sätt.

All lycka till
dig Jessica

2007-11-08 @ 09:33:03
Postat av: Amina

Underbart

2007-11-08 @ 12:54:15
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Petra

mm.. vet den känslan! åhh.. jag vill ha pojkvän nu! BUHUUU!

2007-11-08 @ 17:56:12
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: heidi

hej..
gud så fint skrivet.. jag sitter här o velar frma o tillbaka mellan kärleken å kärleken.. har blivit sviken av en o älskad av en..men är i valet o kvalet..vill känna den kärlek deu känner ..åter igen..
shit..
kram

2007-11-08 @ 17:57:19
URL: http://heidisen.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kalle Tack det värmer mitt hjärta :0)

Amina :0)

Petra : du får önska dig en i jullapp ler.

Heidi :
Kärleken ja den sanna kärleken är inte
det lättaste att finna
:S
Är så glad att jag har min Jimmy vid min sida.
önskar dig lycka till i dina val mvh Jessica

2007-11-11 @ 12:59:35
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback