No one can change the way i feel...

33467-5074

 ( Jag kenny på väg ner till Röda korset ).

Dagens lunch spenderades på kina  Kyckling med casew nuts och liiiiis ;) ( Ris  för svennar ).

Kenny spenderade sina cash på dom där djäkla pokemonkorten över 100 kr..
 vilket djävuls påhitt pokomonkort som kids ska byta och ha sig :S
I dont get it.

När man  själv var liten bytte man ju i och för  sig sudd bokmärken mm.
Men detta med dessa japanska kort   har ju fan gått för långt.
snacka om hysteri.


 Inte lika kallt och blåsigt  som i går som tur var,

Träffade kärring djäveln på bussen med som är skyldig mig pengar.
 hon hade inte kunnat komma med dom pga av diverse saker hit och detmen heey  det var fan över en månad sen...
äcklig andedräkt och sprit dofta hon i dag.... yaaack.

Ge mig bara mina pengar för hon kan lätt glömma big time att aldrig få låna cash utav mig.




Det enda jag kräver i mitt liv är kärlek och RESPEKT.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Fin bild Just nu pågår en tävling hos mig Tror du gillar priset

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Att ha det gott : Tack fär tipset ska genast kika in ;)

Ha en fortsatt fin fredag kväll ;0)

2007-11-02 @ 23:20:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Malin

Synd att jag inte kknde följa idag , men de får bli en annan dag =)

2007-11-02 @ 23:29:53
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : kommer fler dagar ;)
och då baby är född blir det
en massa uh fika eller hur
wiiihooo ;) ?

2007-11-02 @ 23:40:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback