strömlöst i våran by..




 Precis då vi skulle upp på toan borsta tänderna sa det bara  .. * mörkt *
fatta ingte  tända som fan men ingen djävla lampa i hela huset funka...
 inte ens garaget...
 inget....
 på väg mot dagisen var affären stängd bankomaten ja hela bjästa  var som i en enda dimma...
what the fuck tänkte jag :S
anyway strömmen kom  nyss tillbaka.


 Ha ha ringde en man dvs Peter  sa grattis  till babyn jag ba what ?
 Han hade fattat det som om att jag gjorde kejsarsnittet i umeå förra fredagen hahahhahaa ;)
 så  fel det kan bli.
Men snart så är baby hos oss ;)


Dags att worka ......


Catch yaa on the flipside *

Kommentarer
Postat av: Lill

vad härligt med ett litet barn

Postat av: michellobban

tack för ditt inlägg det hjälper mej ur mitt missbruk och kriminalitet...ja det bloggen handlar om det sista inlägget är när jag interjuvat en mördare läs och komentera det...va ärlig om det vad är din synpunktpå det hela

mvh

michel

2007-11-05 @ 12:17:35
URL: http://michellobban.blogg.se
Postat av: michellobban

jag bor i karlstad nu....allt är inte svart eller vitt och ja folk kommer göra dom här brotten i gen me n jag ska viga mitt liv åt att folk inte ska ta droger....ju mer du och andra komenterar i bloggen ju lättare är det för mej att hitta människor som vill ha hjälp

kjaaaam

2007-11-05 @ 13:18:43
URL: http://michellobban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback