VAAA redan morgon i dont get it .. ????

33467-5099

Fan känns precis sm om man slagit igen ögonlocken innan det är dags för dom att öppnas.
Kroppen ligger så där skönt formad  och varm..
 nää då ska den slitas upp... det vardagen.
Let me dream moore.

Kenny på skolan åt   bra med frukost stort glas med mjölk två solros bröd med marmelad. plus vitaminer.
Idag har han egentligen skridskor på schemet men han har valt att avstå.

  Ska strax ut med Lalex ensam så får balla följa med på långpromenaden, lite drygt att ta både då dom är i ett enda stort virr varr när dom är ute på morgonkvisten inhalerar dofter ;).

Direkt efter kommer syrran  hämter 3 stora påsar med kläder skor till henne Enya som jag flitigt renast ut ;)
känner mig nöjd över  mig själv  * stolt*.


Ussh mina slemhinnor känns som om man skulle dragit in 1 kg cola genom näsborrarna :S
men givetvis är ju inte fallet så som tur var.

Hoppas ni alla får en fin dag.

   * Hasta la vista baby *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback