Din lilla blodtjuv....




Barnmorske besöket i går gick väl så där..
 hade super dåliga järn värden.. usssh därför att jag ej dricker mjölk äter lite kött och aldrig blod mat.
 Jag har helt enkelt en blod tjuv i min mage ;)
Liger på en bit under hundra som vanligt :S



 Dags att packa fika  till Madicken som har utflykt i dag.
Kenny har redan åkt  till skolan, jag ska hinna ut en snabbis med hundarna innan Jimmy är  gullig och skjutsar oss till dagiset ( Thats pure love.).


Hans första ord i går morse var : Älskling jag drömmde om baby att den var  hos oss
sen tog han på magen... och baby kickade till. Min älskade vän.





Går snart in i vecka 31.
56 dagar kvar.
Det tar sig ....   vi vill   hålla i dig baby.
Alla längtar tills du kommer ut.



Kärlek Mamma Jessica .


Kommentarer
Postat av: Elina

Testa järntillskott, Såna röda tabletter :)

Postat av: Malin

Jag länktar oxå till bäbis kommer =)

2007-10-18 @ 11:19:55
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: em

kan verkligen förstå varför din blogg är populär. den är någonting utöver det vanliga och den visar verkligen en rak och ärlig människa. ta hand om dig och din familj (vilket jag tror att du redan gör ;)).

2007-10-18 @ 22:25:06
URL: http://obstinate.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Elina : Jag hatar tabletter :S

Malin : hiihihihi jag vet sötis ;)

Em :
Tack för en fin värmande kommentar välkommen åter mvh
Jessica

2007-10-20 @ 13:42:53
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback