Jag kan nåt som inte du kan ...

33467-4885








4oktober går snart in i vecka 29.
Jag känner mig som en nyponros.
Jag är kär.

Jag älskar mitt liv.

Dagens mamma Jessica :

* Jacka Hm eller nåt kanske..?
* Väska i skinn sisters.
* stövletter vintage
*ullsockar
*Gråa strumpbraller VILA
* Klänning VILA



Lämna Madicken innan 9.00  då hon hade utflyktsdag.
Hundarna fick följa med på långpromis 45minuter.
Bussen till stan.

Hann med en hel  del i dag och är supernöjd.

Fick skjuts hem  av Lena .
Som ville att Alex skulle få kika på valparna då han ej fick göra det i går ;)
skulle dra en mjukglass med bilen.. men heeeey oppps fick punka, tur att hennes pojkvän jobbade i bjästa ;)
Hämta upp kenny på skolan.

Drog en mjukglass som var sur smakade sur filmjölk, tur an fick buta vart en sliskig tip top nästan för söt asså.

 Jag ler mot världen och får en massa leenden tillbaks



COPS sen natta Madicken..
Kärlek Respekt.



Kommentarer
Postat av: Jessiiica

Du är så fin:)
V agrönt det verkar vara i norrland fortfarande när man ser på bilderna, här i stockholm har alla höstfärger dykt upp!
Hoppas du får en mysig kväll:)

2007-10-04 @ 19:35:53
Postat av: Sarah

fin mage:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback