Vackra koppar i present.

33467-4919






 I går efter vi kom hem från stan ... fick lov att sitta på en Busskur bänk bränna arlset av mig vänta i 45 min
på honey som hjälpte en kompis bytta däck.
Behöver jag säga att det va mörkt kallt.. med ett arsle som brann ?

Anyway.. då vi kom hem efter  att ha hämtat ut min NYA  canada goose jacka . så kom Lena och Alex
vid ca 19.30 och Jimmys mamma kom.
Vi bjöd på kanelbullar kaffe i dessa vackra koppar jag fick minuterna innan av kära Faster Lena  ;)
som Tack present  för att hon fick köpa Milou av oss.
så snygga dom pryder snyggtt i köket ( Dock fattas tre muggar vi drack kaffe ur ).

Vart en sen middag  vid 21.15 som beståd av Pressad potatis tsatsiki röra
pressad potatis
coke
baugette
  kött med ost och skinka i.
Mycket uppskattat :0).

Madicken sonade 21,40. Vakna Halv nio. Lite  sovmorgon är aldrig fel :0).

Vi saknar alla valpar här hemma men vet att alla kommit till fina hem.
Kaske blir det så att vi hinner se Milou i dag ler ;).


ska till stan Senare ev och  vara smakråd kika braller mm till honey boney.


 Nu ska bilder på min övriga shopping läggas ut .
Madicken springer här nere i vardags rummet och leker.


Gårdagens frulle : 3 Mackor med  skinka och Paprika och en coke ;)
Thats my kind of stuff.

Kommentarer
Postat av: malin:)

vart köpte ju jackan ifrån?

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin :
Du menar canada goose jackan ?
Är du på jakt efter en sn finns det en butik umeåa som säljer
;)

Mvh Jessica

2007-10-13 @ 11:10:08
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malin

Japp finns butiker i Umeå som säljer dem, bla Utekompaniet ligger mitt i stan

2007-10-13 @ 14:04:46
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mixie :
Yeees i know ;)

2007-10-20 @ 13:06:28
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback