Vardags lyx mitt på måndagen..

33467-4862





Dagens lilla lyx vart nya MAMA tidningen Lite frukt och god macka och en kina chokladkaka jag delade med kenny.
Och en  halv coke till !!!!!!


 I shopping väg vart det :

* Väst klänning INDISKA dock ska jag inte börja använda den förens efter baby är född.
* Buddha med rökelser indiska.

* Från lindex vart det lite saker  till baby sockar  ett par uggle braller och en till uggle mössa.

På Hm vart det en pyjamas med monster till Madicken som hon ska få då  hon fyller år.
Hello kitty näsdukar Madicken.
Hårfärg ett måste.

Hyrde även Bilar filmen till kenny att kika på efter Madicken somnat.


 Nu ska jag förbereda för cops...


På åter seende.




Kommentarer
Postat av: Piiiiz

Jag har oxå MAMA nyaste liggande här hemma, hörde att Pernilla W väntar smått igen, är det bara rykten eller ??? den som lever får se.
En stor kram till dig, värsta MYS mamman med stort M!!! Vår lilleGrabba tog sina första stapplande steg igår o idag blir han allt stadigare!!! åh, så roligt!!!
Kram kram

Postat av: Agnes

mysigt!

2007-10-02 @ 15:25:53
URL: http://liila.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Piiiz :
Hii hiii denidningen är verkligen Glamour och allt annat i samma tidning :0).
Hmm ska hon ha baby igen hennes sista e ju bara 6 månader men man ska väl adlrig säga aldrig :=)
Åhhhhhh vilken duktig kille nu har antar att du är en mycket stolt mamma nu :0)
skickar en massa kramar till er där uppe i landet , tänkte ra en shopping där i umeåa denna månaden hihiihi :0)
Agnes : Jo men visst.

2007-10-02 @ 18:23:37
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malin

Åh de kina chokladkakorna är hur goda som helst även kina puffarna både de gula och de röda påsarna :) Mmm!!

2007-10-02 @ 22:21:25
URL: http://mixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback