what mean the world to you ?

33467-4904



snurrigt trött i morse....
 klev upp ap tidigt men såg att jag kunde sova 2 timmar till mogen leif.


Min ögon är stora tefat nu men trötta.




 Hade inget speciellt på hjärtat att shoppa men det vart  Nya underlägg till kks bordet från Åhlens serie FRÖ.
sockar baby. Mössa baby Lindex. Ja vid det här laget vet ni alla att jag älskar ugglor ;)
sudd kenny.
Katt Madicko.

Oliv handcreme att ta ed och en deo.
Och fotsalvan som är ruggigt bra,






Dagens lunch intogs på kina.
Familjelycka för min del.



33467-4899


Min rygg är galet trött av  baby magen hahahhaha även kallad kulan ;).
Behöver en  låååång varm oljemassage do it baby, dina varma skna händer är det bästa.



Älskar dig Galet Mycket baby love.



Kenny spenderar tid  med sin pappa i helgen
saknar han redan  min charmis.

 Nu ska jag upp leka med Madicko på hennes hemliga rum ( ett litet rum inne på hennes rum )
Tända ljus och göra mat leka med docker står på menyn.


Kärlek är det jag älskar allra mest.




Peace OuT





Kommentarer
Postat av: Anonym


Oj så vacker du är ..

2007-10-06 @ 21:41:34
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym ;) Man får det man ges ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback