ECOLOGIC BY LINDEX

33467-4671






 God dagens :0)

 I går bad jag ju som sagt var faster Lena köpa den översta dressen till våran baby :=)

Ecologiskt  är den med många plus i kanten.

Men tydligen  kom hon med mera .. den galningen.

Två pack uggle byxor jag  är väldigt svag för just ugglor :=)
Uggle tosser att ha till overallen och den sötaste vändbara uggle filten :=)
som ska få vara i vagn vagga mm.

Tack älskade Faster.

 Hon kom ju förbi i går och Gossade med sin Hund som ska heta Milou tror jag det vart bestämt.
satt  ´i soffan och kelade och vi surrade,

Sen åkte vi med kenny och åt mat ute.
vart dock för mätt och hade smärtor längs efter ryggen :S


Sen var Jag kenny Madicken hemma pyslade och donade på med en masa mys saker kikade film mm.

Klev upp sex i morse ut med hudndarna i regn.

Uppehåll nu som tur var.

ska Hinna läsa igenom tidningar som syrran ska få se.
Plocka ur diskmaskinen
 ( håller på tvätta djurfällar med ) som ska torkas.

ska fundera va man kan äta i dag lutar åt grekisk sallad eller Tacos jag får se :0)

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sara

hej undrade om du visste vad könet på barnet va?

Postat av: VintageRetroPrinsessa

sara : Nope det vet vi då han eller hon anländer till världen :0)

2007-09-09 @ 17:12:05
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sara

ok roligt :D

2007-09-09 @ 20:31:35
URL: http://ssarriizz.blogg.se
Postat av: P

Men haha!! vi har köpt exakt likadant!! den gröna dressen som pyjamas till vår lillgrabba o sen den med ugglor oxå som heldress pyjamas. Såååå mysig!!! nu har vi en liten uggleman ssom kryper omkring här hemma. hihi!!

2007-09-10 @ 10:48:24
URL: http://piiiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback