Lite nytt

33467-4668




Nytt puder for me, kommer gå åt :0)


Hittade ett snyggt RETRO påslakan second hand somjag ska ha till baby.
Lilleskutt till Madicken att ha på bältet så kenny Kan få tillbaka sin Bamse.


NY cool Mössa hittade jag på Lindex  och denna snygga uggla :=)

Nytt Nagellack Mavala  Freschy  super snygg färg.

Nya Picknick låder till barnen :=).

Klockan 12.00 i dag kommer ett par från Timrå som ska kika på en valp.
Klockan 14.00 Kommer Faster med hennes Kompis och  ska kika på  hennes valp som dom ska ha och e tingad sen födseln.
Hii hiii .


Nån som kan tipsa om en bra Lap top Väska ?
Liten snygg smidig .

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, va sött med pickniclådor! :D

Postat av: Ezgi

Åh det är precis det nagellacket jag köpte och blogga om ^^ suuuper fin färg. Verkligen fresch :D

2007-09-08 @ 10:32:44
URL: http://svartanka.blogg.se
Postat av: isabelle

Ordning och reda har sjukt snygga lap-top väskor. finns dock inget handtag, det är mera som en kuvertväska.
det är lack/metallic, finns i fyra olika färger (tror jag)
kram

2007-09-08 @ 18:11:44
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Yees såna uppskattas alltid.
Ezgi :
hahhahah visst e det galet snyggt :=)
vi har samma smak där ler.
isabelle : Jag vet men vi har ej ordning reda här vad jag vet men jag har sett att dom har en guld jag e sugenpå hahahha :=)

2007-09-09 @ 13:10:38
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback