Mamma till ett mirakel.




Vill du visa omvärlden och  dig själv att du är mamma till ett mirakel.?

Manolin tillverkar dom snyggaste finaste smyckena just nu som tilltalar mig oerhört.

Denna snygga Bricka  finns att få i läderarmband eller varför inte en kort eller lång silver kedja ?

  Om jag skulle få äran att bära detta vackra smycke så skulle jag välja läderbandet.
Det fina silvriga möter det lite hårda rustika lädret super snyggt.

Pris från 550-720 beroende på vilken kedja  du vill ha .

 Det fina är att alla levereras med  ett nummer  och en speciel skriven text i ask.


Så söker du den perfekta presenten till din fru / kompis din egna mamma ?
Kan jag starkt rekomendera detta oerhört vackra smycke.

smycke kan bestälas via
www.manolin.se

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilket bra tips, fint det var:)

Postat av: Sandra

Vet du om man kan skriva en annan text på smycket?

2007-09-12 @ 01:18:22
Postat av: Isabella

Oj vilka fina! Väckte verkligen mitt ha-begär!

2007-09-12 @ 18:02:35
URL: http://allebasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback