skogens konung...

33467-4686







Hej hej hallå alla readers där ute :0)

Ibaldn har man inte alls den tiden att hålla på uppdatera sig :0)
Men nu så har  jag data tid en sväng sen mat och COPS.

Dagens Gravida mamma Jessica :

* SKinn stövletter vintage.
* Glansiga Leggings  VILA
* Klänning   ? Hm eller vero moda :0)

 Full rulle hela dagen kim hem halv fem.


Vu unnade oss en riktigt lysxig frulle med färskt bakat grekisk bröd
massa frukt och jag lite coke hiihihhii :0).



  Ju mer jag tänker på det  ju mer jag ser han
desto mer älskar jag han innerligt
så där djupt in i själen.


Älskar dig Jimmy.
Högre än högrast
mer än mest.... / DIn prinsessa



Kommentarer
Postat av: Anonym


så otroligt vacker.
Din utstrålning.

2007-09-12 @ 08:33:53
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Tsssss
inte en i mängden :=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback