släng er i väggen.





www.blogg.se Måste antagligen har ballat ur eller fått för lite sömn.

NEJ min blogg är inte relaterad till www.devivinprada.blogg.se

This is only my blogg, men på nåt mystiskt djkla sätt har det kopplats med hennes ?
skummare än skummet på latten måste jag medge,


Har fullt upp på dagarna och har därför lite tid att sätta ner arslet och plita ner några rader.

Sk stra Lämna Madicken dagis men ska hinna en snabb damsugning,

Går in i vecka 28 i dag :0)
baby mår bra ska dock kolla att jag ej har sockersjuka på Tisdag morgon sen fått tid för tillväxt extra jud då jag kan få en stor baby,

Min dotter var en och en halv månad för tidig vägde över 5 kg.

snittet kommer dom lägga i från det kenny kom ut ur.
Längtar så efter dig våran böna.


ska driva in till stan i dag och spana på telefunken som jag ska  köpa  strax en nokia n 95 lutar det åt ;)
fräsch ball mobil med det lilla extra :0)


 På återseende när tiden vill hinna med mig.


Kärlek Respekt.



ps har ni tänkt på hur  otroligt mysigt hösten är `?
Fina färger sol ... kärlek.

Kommentarer
Postat av: Carolita

Såg det oxå det är ngn annas blogg

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Carolita : Kanske nån som försöker haka in sig på min blogg ;)
Ha en fin fredag

2007-09-28 @ 22:04:47
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback