- Änglar vaktar vårat hem.

33467-6562


- Ärrsssh jag fick följa med på loppisen så vi tog bilen dit.
Madickenoch jag gick in hittade denna söta lilla tavla med som vart perfekt till spegeln vi köpte.



Den nya spegeln och den fina tavlan som är ovanför Bambis säng.


Gick sen in köpte pizzor som vi alla delade på.

Sen vid halv sju gick vi till affären hela familjen köpte fika och gick ner till Thomas och hans barn.
Robert och Indra 7 månader var där.

Full rulle och alla surrade och åt fika och drack kaffe ;)
Fick hålla i Indra då Robert skulle ut och röka hon ville bara bita på min tröja och peta på Bambi som smaskade på sina fingrar  och tittade med stora ögon.

Var hemma vid kvart i nio och nattade barnen direkt.
Amma Bambi bytte blöja / till pyjamas sen fick jag min efterlängtade massage ;)
Hann med en snabb dusch med.

Alla barnen sover och vi ska strax kika å en film.


Käärlek.

Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Gud, så fin spegel! På vilken loppis fyndade du den?

Kramalin, Ekoblogg

2008-04-03 @ 08:06:43
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin harju : Tack
finns en loppis i bjästa där jag bor hade en massa fint ;).

ha det finast denna ruggiga torsdag ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback