- Behöver du en skydande ängel ? T Ä V LI NG

33467-6825


- Så var det dags för  VintageRetroPrinsessan att anhålla en liten tävling.


Priset är inget mindre än en VOODOLL


ANGEL :  Hon skyddar dig från allt ont och vägleder dig genom livet.


" Angel har gudomliga krafter. Hon är odödlig och använder sina övernaturliga färdigheter till att skydda och vägleda.
Hon är klok omtänksam och älska ratt hjälpa människor till ett bättre liv.
Hon håller ständigt eter människor som har problem eller svårt ."


Ha henne nära på dina nycklar i din väska eller kanske i din ficka där du ständigtkan se henne
och där hon kan hjälpa dig.


 Hur gör man : För att vinna denna tävling länka  till min blogg i ett inlägg på din egna blogg.
Helt enkelt  att tipsa andra.


Sen vill jag att du skriver en kommentar här om varför just du ska vinna.



Tävlingen avslutas Fredagen den 25 / 4 .


 ( Ni får gärna kopiera bilden i erat  inlägg när ni länkar hit )



Vinnaren dras av ingen mindre än mig själv ;)

Beslut kan ej överklagas.
Snackpåsar undanbedes hahahha :0)


Ta chansen att vinna  denna  mäktiga ängel som  kan hålla ordningpå ditt liv !!!!


PS : Glömm ej att kommentera här också att ni är med :0)

Kommentarer
Postat av: malin

Hej Jessica =) jag ska vinna den för att jag verkligen behöver någon vakar och hjälper mig igenom mitt liv. Som räddar mig ifrån olika situationer =) Kram

Postat av: Elin

Jag skulle gärna vilja vinna den här söta Voodoll Angel, varför?
Jo, just nu är mitt liv lite kaotiskt, jag blir tvungen att börja om 1'an på gymnasiet nu efter sommaren, fick reda på att en släkting fått cancer, ett långdistansförhållande som knakar och återkommande urinvägsinfektioner sen i höstas.
Kanske har jag turen att vinna "Angel" och få mitt liv upprätt?
Kanske är det nu allt vänder. :)

2008-04-21 @ 20:13:04
URL: http://bloggskrot.blogg.se
Postat av: Mia

jag vill gärna vinna din tävling! Därför att jag har tusen järn i elden, jag studerar på heltid, har fyra ungar i huset som vi bygger på varje ledig stund och dessutom håller jag på att ta körkort! Allt detta ska jag ro i land och vem behöver inte en ängel då som hjälper till!

2008-04-21 @ 20:37:54
URL: http://misskalinka.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

åhhh!! en sån vill jag ha!! =)
så givetvis är jag med i tävlingen...
jag borde vinna tävlingen för att jag är gravid och behöver en skyddande voododoll angel just nu. en liten maskot att ha på förlossningen, det är ju trots allt mitt första barn!! hade blivit så sjukt glad om jag vann... tjohooo!!
ska genast skriva om tävlingen i min blogg och länka till dig jessica. men hopppas inte att FÖÖR många är med och tävlar, för då är det mindra risk att jag vinner! =( men men...

2008-04-21 @ 20:47:44
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

fuck! =/ kan inte logga in på min blogg just nu... men skriver om tävlingen så fort jag kommer in!! ^^

2008-04-21 @ 20:55:09
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: miian

åhh får jag va med trots låst blogg?? =)

2008-04-21 @ 21:26:33
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: miian

isåfall vill jag vinna dockan just för att jag vill ha den till lilla Lowa,en skyddande ängel i vagnen när världen ser ut som den gör...har ingen snyfthistoria att ge dej tyvärr...
Men en kram får du och Bambi ;)

2008-04-21 @ 21:28:39
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Madde

Jag skulle vilja vinna den för att ställa på min svarta läckra, men ack så tomma hylla här hemma i nya lägenheten.. oh yes! (har länkat)

ha d fint!

2008-04-21 @ 21:28:46
URL: http://MLovdahl.blogg.se
Postat av: Therese

Naw, vilken söt skyddsdocka. den skulle passa bra att stå i mitten av mina barns sängar =)
Barnen är det viktigaste och allt man älskar och alltid kommer att älska, och därför vill jag vinna en sådan fin skyddsdocka för att vaka och skydda mina barn Leo och Liam från allt ont.. Man vill aldrig att något illa ska ske med sina barn

Tack på förhand!

2008-04-21 @ 22:20:20
Postat av: Therese

Postat av: Therese

Naw, vilken söt skyddsdocka. den skulle passa bra att stå i mitten av mina barns sängar =)
Barnen är det viktigaste och allt man älskar och alltid kommer att älska, och därför vill jag vinna en sådan fin skyddsdocka för att vaka och skydda mina barn Leo och Liam från allt ont.. Man vill aldrig att något illa ska ske med sina barn

Tack på förhand!

2008-04-21 @ 23:58:36
Postat av: Anonym

Naw, vilken söt skyddsdocka. den skulle passa bra att stå i mitten av mina barns sängar =)
Barnen är det viktigaste och allt man älskar och alltid kommer att älska, och därför vill jag vinna en sådan fin skyddsdocka för att vaka och skydda mina barn Leo och Liam från allt ont.. Man vill aldrig att något illa ska ske med sina barn

Tack på förhand

2008-04-22 @ 00:00:17
URL: http://ungmamman.blogg.se
Postat av: Therese

ursäkta mig om jag skrev samma sak några gånger.
Men min bloggadress syntes inte på dom första jag skrev =)

2008-04-22 @ 00:01:55
Postat av: Petra

Denna skyddande docka skulle få följa med mig varje steg jag tog :-)för ca 6 år sedan hade jag ett kaotiskt liv med mkt tråkiga händelser omkring mig nu när jag se ljuset skina vill jag ha denna docka som stöd och skydd mot allt de onda.kram Petra

2008-04-22 @ 18:01:12
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag vill också vara med att tävla!! Jag vill ha en skyddande ängeln till min lilla familj som består av Fredrik och vår lilla Nova. Den skulle få hänga i Novas vagn så den var med oss varje dag! Kram

2008-04-22 @ 23:13:11
URL: http://Lillprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback