- Behöver du en skyddande ÄNGEL ? TÄVLING

33467-6825


- Så var det dags för  VintageRetroPrinsessan att anhålla en liten tävling.


Priset är inget mindre än en VOODOLL


ANGEL :  Hon skyddar dig från allt ont och vägleder dig genom livet.


" Angel har gudomliga krafter. Hon är odödlig och använder sina övernaturliga färdigheter till att skydda och vägleda.
Hon är klok omtänksam och älska ratt hjälpa människor till ett bättre liv.
Hon håller ständigt eter människor som har problem eller svårt ."


Ha henne nära på dina nycklar i din väska eller kanske i din ficka där du ständigtkan se henne
och där hon kan hjälpa dig.


 Hur gör man : För att vinna denna tävling länka  till min blogg i ett inlägg på din egna blogg.
Helt enkelt  att tipsa andra.


Sen vill jag att du skriver en kommentar här om varför just du ska vinna.



Tävlingen avslutas Fredagen den 25 / 4 .


 ( Ni får gärna kopiera bilden i erat  inlägg när ni länkar hit )



Vinnaren dras av ingen mindre än mig själv ;)

Beslut kan ej överklagas.
Snackpåsar undanbedes hahahha :0)


Ta chansen att vinna  denna  mäktiga ängel som  kan hålla ordningpå ditt liv !!!!


PS : Glömm ej att kommentera här också att ni är med :0)

Kommentarer
Postat av: Chissra

Jag behöver en vodoo docka som skyddar mig då jag jobbar som socialsekreterare på Försörjningsstöd. När man jobbar med människors ekonomier behöver man allt skydd man kan få.

Postat av: P

Ohhh..e tävlingeen kanske slut nuu,såg den nyss hos chissra...jag behöver lite skydd från all oro jag har i kroppen o iom jag e hooked på änglar fast denna har ett coolt utseende o voodoo e spämnnande..så bra kombinastion o sen gillar jag oxå KAT VON D!!She rocks!!!Du med..lite fjäsk kan inte skada,sorry chissra..e det tävling så e det!!Känner mej TAGGAD!!!!=)

2008-04-25 @ 18:29:20
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback