- Blingo Ekologiskt och unisex

Harriet tunika röd


- Blingo är ett svensk märke som håller på att etablera sig bra här i sverige.
Vet många som använder sig utav deras snygga mjuka sköna plagg för barnen.

Tunikan ovanför heter  Harriet är är ju bara för söt kostar 420:-

Ekologiskt / unisex / färglatt är Blingos melodi.

Designern bakom Blingo heter Sanna Björk.


Helge puff byxan finns i andra färger och andra namn
men är en snygg byxa med snygg puffmodell
skön byxa för dom mindre helt enkelt.

kostnad 260:-


Dessa tidlösa pantalonger vid namn lukas passar  både tjejer och killar.
Finns i andra färger men brunt  är ju så snyggt.

195:-

  Hedvig knyt mössa 105:-  Mösa för dom lite större barnen att ha nu i vår 125:-


vill du spana in deras sida / kolektion gör du det via hemsidan www.blingo.se


( Filmen vart uppskjuten en timme då älsklingen skulle åka träna eftersom  Bambi sover och jag har gjort det jag ska göra kan jag med gott samvete sitta här ;)






Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

Helge Puff byxan = VILL HA :-D!!!! och mössan längst ner!!!! kanske måste kika in den sidan närmare... tack för tipset!!
Ha en härlig kväll, blev sugen på lemoncake, jag har varit sååååå sjuk så här hemma blev det burkmat till grabba, han åt som en häst!! och potatis o purjolöks soppa på påse till oss andra, å rostmackor till!! men till och med michelle gillade soppan... ibland måste man få vara lite lat!! nya tag i morgon!!!
Sov gott!!

Postat av: Malin Harju

Vilka fina kläder! Tack för tipset, lade upp butiken med en gång under länkar på Ekoblogg! :)

Hoppas ni får en fin helg, hela familjen! Vi ska mysa och umgås enmassa; hela helgen är fullspäckad med besök av våra föräldrar, vänner mm.

Sköt om er och må så gott!

Lycka och välgång!

Kramalin

2008-04-05 @ 09:46:46
Postat av: Jenny Sammy Rose

Hej igen.
Jo kom att tänka på en grej.. I webshoppen har jag ett kundgalleri med bilder ifrån kunder i mina kläder. Om ni har nån bild av er dotter i linnet får ni GÄRNA skicka in det. jag älskar att se kläderna användas "på Riktigt"

2008-04-05 @ 09:50:43
URL: http://sammyrose.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Piiiz mammablogg: Ja visst hade dom en del
fina kläder,.?
Ja ibland får man faktiskt vara lat vi beställde faktist hem pizza häromdagen. :0)
Hoppas att ni får en fin lördag.

Malin Harju : Finns ju en hel del snygga kläder till barn av ekologisk materiall vilket är super kul.

Här blir det snart fika och pyssel ;).

Jenny samy rose :
Ska kolla i arkivet om jag hittar nån sån bild ;)
givetvis lovar jag då att jag ska skicka in ;).

Ha en fin lördag mvh J

2008-04-05 @ 10:15:49
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Majsan

Du har väl INTE missat att lindex fått in en ursöt hjälmmössa med röda detaljer och knyt och sen ett fantastisktblommönster för bara 49:- spring dit och kolla den är såå fin!

2008-04-07 @ 09:31:18
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Majsan : Tack för tipset brukar handla flitigt på lindex till mina döttrar ;)

2008-04-07 @ 18:37:29
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback