- Brutet ben.

33467-6813


-   Vilken dag vilken dag.

Åt nyss en  sen kvälls mat vart T A C O S .
Hur gott som helst.

Madicken ligger redan i sängen och jag ska hjälpa kenny   med hans läs läxa.


Bambi har vart vaken nästin till hela dagen förutom 15 min sov i bilen som  jag fångade på bild.




Daddy mami.


 Sprang in på  V I L A  och kikade massa snygga  klänningar inför allas studenter.
Jag vart så sugen  på en menfrågan när ska jag ha den liksom ?
Kanske när Malin tar studenten ;).


Eftersom Bambi var väldigt Mammig och ville bli buren så var det ej på tal om att testa köpa kläder ;)
Vart bara en topp snabbis  på stan ;).

Men på Tisdag kanske jag hinner snabb kika innan jag fixxar mina naglar.



Hoppas att ni alla haft en fin dag ?


Kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback