- Jag minns dom som i går mina fötter var i trans



- Jag  har hittat en mysig sida som drar mig till mines av mina fina Hasbeens ;)


 Modellen ovanför heter peep toe high.

Finns i natur svart och rött.
Just denna modell tillverkas i naturgarvat läder som är ett miljövänligare alternativ.

 Dom är så vackra att se på.

Pris : 1095:- inklusive frakten inom sverige .


Flätad High    gör nästan ont att kolla på dom.

895:- inklusive frakt inom sverige.


Jag älskade dessa orginal från det glada 70 talet.
 Jag fick ett par av min mammas kompis
jag använde dom gladeligen
jag älskade när träklacken klapprade mot asfalten.
Jag använde dom tills remmarna slets av.,

 Döm min fårvåning när jag på en second hand runda för många många år sen tror jag gick i sjuan
 fann dessa raringar igen
Lyckan var total tror jag bet 20 kr för dom
Även dessa användes flitigt.

Men en dag .. var olyckan framme
hela sulan hade nöts upp jag gick på stan och  hela sulan lossade
efte ca 30 års  användande.

Vi tog farväl på stan  jag begravde er i en papperkorg på stan.
RiP Mina sköna trä klackar.


Men nu har jag hittat denna fina sidan och lyckan är total.





 Hur snyggt skulle det inte vara om din dotter kom i matchande skor ?

550:- med frakten.



 Den gyllena sidan finner ni här :   
http://www.hasbeens.se/  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback