- Jag ropar våååår men vad får jag se ?




- Hello det har snöat i natt det är inte normalt det ska vara kvittrande fåglar sol ute nu jue ;).


Avnjöt frullen i sängen efter att ha lämnat kenny på skolan Madicken på dagiset och rastat båda hundarna sen kröp jag ner i sängen brevid Bambi och älsklingen amma Bambi
fixxade till en smarrig frulle som jag åt i sängen det är lyx.


ska hämta en en ny kabel i dag och fixxa Mazdan
fixxa upp det knasiga tändstiftet och  byta ut tändstifts kabeln.
Tur  man är händig.

Funderar  på om man ska kika förbi Röda korset och second hand i dag om man hinner ;)
då vi ändå är i stan ;).




Kärlek.





Kenny var så fin i dag då han skulle till skolan ikläd hans nya vrål snygga snowboard jacka .
Vilken snygging han vart.

Madicken traskade glatt i dag  med hennes nya Hello kitty väska hon fick av pappa från Thailand.


Jag andas kärlek för mina barn

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag var in en sväng på second hand nu på vägen hem men jag hittade inget. Jag letar efter en jeansjacka och idag hade dom hängt fram några men det fanns ingen i min storlek! Men men jakten går vidare :) Hittade du något skoj?

Postat av: VintageRetroPrinsessa

kristin : Hallå vi var in en snabbis vi med inget speciellt alls i dag men köpte iallafall 3 saker
ska ladda ur
kameran så får ni strax se ;)

Kram

2008-04-08 @ 16:14:51
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback