- Kvälls rutiner.



- Hallå denna lie halv kalla andra april ;).

Kväll hemma hos oss och jag går emot mina rutiner
blir hämt mat hemma hos oss i dag ;)
Ibland så får man det faktiskt ;).

Älsklingen får köpa så jag kan vara hemma mysa innan maten.

Sen ska han på uppdrag av mig hanla spegeln jag boggade om innan och en tavla som Bambi ska få av mig den är verkligen superfin.

Bambi är en sån lätt tjej.
Vill äta mycket och pussas och  att man bär  henne.
Tycker om att vara med överallt som nu liger hon skrattar sparkar på mamam och tuggar på sitt plysch djur.
Lika söt som alltid.


ska låna filmer av Thomas med som vi ska se i kväll bla en om en pojke som är 10 år som blir bortrövad :(

På al om 10 år läste jag i tidningen i dag att en pojke på just tio år gick under isen i helgen :(
Varför  ska så hemska saker hända ett barn ??


tydligen hade han gått igenom en is vak  låg 4 meter under vatten ytan..
i det kalla vattnet :(
Inga ord går att beskriva det hemska sm hänt.

sänder mina takar ikväll till hans familj:S

Var stark.


Till er andra som klagar var nöjd med det ni har,

Vid varje uppvaknande vaknar jag  av ett inre lycka.
Min familj det finaste som finns det finaste som jag nånsin kommer att ha.


Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja jag såg på nyheter om den lilla pojeken också, fy så hemskt. Man rysser verkligen i hela kroppen. Kram

Postat av: malin

hejhej. det va jue så hemskt för det togju 24 tim innan dom hittade honom 4 meter under isen=/ synd om familjen.

2008-04-02 @ 21:01:00
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Otroligt hemskt finner inga ord :(.

Malin : usssh ännu värre :(

2008-04-02 @ 22:16:46
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback