- Let me like you ice cream in my Hello kitty Hood

33467-6880



- Im alive and kicking tro inget annat ;).


Fulllt upp hela dagen lång.

Först städa   tvätta täcken mm.


Sen kom Therese Amanda neroch vi var ute med  barnen jag  med mina prinsessor hon med Amanda ;).
Fika och surrade i solen.


Fick en tupperwere kiwi sked av henne
Och ett  lektäcke och kudde i  paket till Bambi
så snällt så.

Sen åkte  jag älsklingen bambi in till stan.
Handla massa mat.

Och jag fick inhandlat en snyggt skönt duntäcke
det finaste dyraste ;)
åhh så skönt jag ska sova
och nya kuddar.
Det är lyx.


Nu  åkte precis vårt främmande som vart  kollat  in deras hund ;) som dom  köpt :0).
En släkting till min låtsaspappa så mankan säga att det är  en släkting hihiihihi ;).


Fasen vad skönt det är med våååår

Ikväll ska vi grilla grilskiva
Göra egen potatissalad med vindruver röd lök och äpple i
sen en smarrig sallad tilloch baugette ;)
Kan det  bli mysigare ?


Film i kväll LEO med fares fares ;).


  I just looooove life.


Kennyboy är med pappa i helgen.


Hans ex med son ska till nya lägenheten.
skööööönt.
så kenny slipper vara med henne.



kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback