- Mamma då kan jag skriva att jag älskar dig.




- Vaknade av att solen sken in i sovrummet.
Klev upp gjorde frulle kenny Madicken.

Kenny  skulle ha med sig utklädningskläder denna fredag han ska vara  ett läskigt skelett.
Minns när han var liten då ville han alltid klä ut sig till en neger ... ;) Med pang pang pistol ;).

I dag   fick han ta gympa dojjerna till skolan eftersom det verkar bli en fin varm dag.




Bambi  ligger leker på sin matta och jag ska starta en tvätt som jag ska hänga ut på gården i det fina soliga vädret.




Dagens frulle får bli vatten advocado och frukt ;)
Och stekta ägg.



Kääärlek

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Tack=) Låter som att ni har en härlig dag! Trevlig helg!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Sofie : Ja man kan inte annat än att njuta av solen ;)

2008-04-18 @ 09:57:23
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback