- Mamma dig är jag inte rädd för även fast du är svart hårig

33467-6760





- Madicken ha  massa funderingar och fråger.

Som nu ikväll då vi skulle duscha Madicken började.
Sen var det min tur.

 Varpå Madicken öppnar munnen

- Mamma dig ärjag inte rädd för även fast du är svarthårig.
Men du har ingen svart på kroppen.
Mamma jag vet varför du är ingen neger  sådärför att jag inte rädd för dig ;)


Ha ha ha go jäntan.


 Madicken  har en liten rädsla  för mörkhyade människor och har  haft det så länge jag kan minnas.
Jag hoppas  att rädslan försvinner helt.



Madicken är nattad
Kenny duschar
Amma Bambi nyss så hon somna vid bröstet ( Ligger sussar brevid mig i soffan)

ska skära upp lite  frukt att smaska på och hälla upp citron vatten.



Kärlek.




Kommentarer
Postat av: Veronica

Små barn är så gulliga :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Veronica: Men framför allt roliga ;)

2008-04-17 @ 20:43:03
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: elina

HAHAHAHA:D VA SÖÖT HON E :)

2008-04-17 @ 21:29:56
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Elina : Det är
rätta takter det ;)

2008-04-17 @ 21:43:59
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: mini

HAHAHA gullunge, jag skrattar högt här! det är helt fantastiskt vad som kommer ut ur de där små söta munnarna...

min villiam frågade mig "mamma kan killar giftas sig med va-andra?" ja det kan de faktiskt, svarade jag. "nähheee det tror jag inte för skulle jag giftas mig med erik?"

vad svarar man på det!

ha en skön fredag där uppe! här nere i sthlm skiner solen idag! mini

2008-04-18 @ 09:05:48
URL: http://www.mamamini.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini :
hahaha ja barn och barn och förblir roliga ett bra tag till.

ha ha ha
ja du vad ska man säga hahahhaha.

Här uppe i norrlandskiner solen för fulla muggar och tvätt hänger ute ;)

2008-04-18 @ 10:12:54
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: N.

Bara i Norrland gott folk.

2008-04-22 @ 01:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback