- skånsk design i Malmö finns Lollopard



- Dags att skrivaom ännumera barn kläder då det finns en hel del go bitar där ute.

http://www.lolloard.se/  finner du dessa snygga kläder.

Bodyn ovanför  kostar 189:- passar tjej som kille.



 Snygga annorlunda klänningar är ju bara så mysigt,
Älskar att klä min döttrar i just klänningar ( I dag har Bambi en från hm hängselklänning )
Denna läckerbit går loss på 249:-

 Sen finner ni även denna snygging en fin pyjamas i snygt orange mönster passar tjej som kille och värmer skönt den  lilla babykroppen.


 Även för mamman finns det lite god bitar såsom denna snygga lite retro inspirerade t-shirt.


  Kan det bli mer RETRO? Snygga traktor fillingar för pappan i huset.


  På den här underbaa sidan finer ni även dommestfantastiska tapet figererna att liva upp hemmet med.

Den här elefanten tex skulle sitta fint i kennys / Madickens sovrum.
Fast helst skulle den få flytta in ovanför kennyssäng då hans andra namn är just Ghanesha och är en indisk elefant gud.

   - Skulle jag få inreda ett vackert rum till Bambi ligger den här vägg tapet trädet väldigt farligt till.

Tänk korg stol  RETRO snygga tyger åhh * drömmer miglite lätt bort *



Låt dig inspireras och kika in sidan www.lollopard.se

Kommentarer
Postat av: Anna.

Vart hittade du tapeterna på den sidan? (:

2008-04-10 @ 20:55:04
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna : Längst ner bland produkterna ;)
Fanns lite andra fina ;)
Hoppas att du hittar.

Postat av: Martina

Vilken underbar blogg jag har hittat till, allt här ser ju ut att vara i min smak =) Den där elefanten är cool, jag hade velat ha trädet och en fågelholk som lampa till, ah nu måste jag kolla vidare här =)

2008-06-07 @ 21:26:13
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback