- Back from sundsvall




- Hemma i hemmets lugna vrå.

Vart en grymm dag i dag  i sundsvalls city birsta och ikea,

starta upp med en go fika på shell i  kramfors, dvs coke en en french hot dag och en cookie ;).
Bambi satt på disken snaska majs krok och dracklite päron jucie ;)

( Bambis kläder kommer i från HM unisex kollektionen )

Satte oss i bilen styrde kossan  mot Sundsvall city.

 Himla mysig stad med fina gamla hus ;).

En super söt   läsare av bloggen kom fram
och  prata sa att mon blogg var så bra och heja på Bambi gav henne  en kram och sa tack så mycket
snacka om söt, man skulle kunna säga att det gjorde min dag ;)
Hur sött som helst ;). Tack du söta blogg tjej som kom fram till mig och Bambi  ;).

 shoppade innan vi drog en god sushi, tom Lena smakade för första gången ;).



 shoppade vidare och drog  in till  stadium ikea och  birsta.

Drack en chai latte  åhhhh jag  är förälskad i denna underbara dryck,


shoppade vidare.
Bambi var så duktig så ammae henne 4 ggr bytte blja två ggr en gång åt hon gröt ekologisk med hipps ekologiska fruktpuure.


Så himla mysigt att bara dra i väg så där.

När jag kom hem var det  2 andra barn som hade saknat mamma och vile kramas och pussas.

 Hade  med mig chips och gotta frå ikea som kenny Madicken fick smaska på innan nattningen ;)


Är så himla stolt över min älskade kenny
finaste ungen så duktig har gått ut med hundarna och donat på då vi varit borta,
Älskade unge.


Nä höreni i morgon kommer bilder på shoppingen mm.

Den här mamman ska njuta av masage och mys  i sovrummet med dom nya doftljusen tända.


Kärlek respekt !!!


Tack för en fin dag mina finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback