- chilling with my Red bull




- Familjen är samlad  kenny boy är hemma
vackrare än någonsin  i sin nya frilla.

Nu sitter han ny duschad och dricker kvälls välling och äpplen och slutet av min Red bull.
Är inte livet härligt så säg.

Madicken ligger sover sött och mamma åkte hem vid 21.30.


 Ha en känsla av  att lenny vill vara vaken ett tag och prata om sina veckor hos pappa och i stockholm :=)
sötnosen min som börjar bli stor.
Börjar ju 2an nu till hösten ( egentligen 3an ) stoooor killen
så stolt över han.
Han är så fin på alla de sätt. ( kan inte sluta smygkika på han nu då han sitte äter kikar film , ler inombords min vackra son min kenny en del av mig mitt hjärta mitt liv. )


Bambi satt storögt och tittade på när brorsan busade  i duschen.
3 vecker i från storebror är lång tid
hon tittar på han hela tiden och skrattar. * lycka *.



Im just chilling.


PeaCe

Kommentarer
Postat av: Jossa

Härligt med hela familjen samlad. Förstår att du nästan längtat ihjäl dig efter din son.

2008-08-04 @ 09:30:43
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jossa : Ja då är man hel igen ;)



Ha det finast mvh J



att ha han hemma är lycka i den stora bemärkelsen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback