- Dagens bästa tips




- Frågade en kär vän till mig vad man ska göra då det blåser och man har en filt på vagnen-

- Vännen svarade snabbt man kan klämma fast med klädnyper det har jag sett att dom har i stockholm.

Sagt och gjort letade jag efter fina vackra klämmer att spänna fast filten med på vagnen då Bambi sover.


Vackra ros klädnypor vart det vackra va ?

kostar 14.90:- på rusta fanns även ett par med rosa i :0)


Givetvis kan man ju ha klädnyperna / klämmorna till annat ;) ( Hänga tvätt , sätta upp vackra kort på en tråd tex )


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Petra

visst e jag bra:-)men vart köpte du dem sååå otroligt vackra

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Rusta ;)

Tar 2 till dig och Engla på fredag ;)

2008-08-20 @ 21:57:01
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback