- Du vaknar med ett leende och rycker mig i håret




- ehhh en endaste liten snuttegång vakna Bambi i natt ???
somna 23.00 vakna tre  amma somna om till 9.30 är det inte lyx så säg.

9.20 vakna Madicken tassade ner gjorde frukost till henne la mig brevid sömn tutan
som snabbt vakna och ryckte mig  i håret och avfyrade sitt vackra leende.

Helt otroligt skiner solen i dag ;)
Jag vill på picknick med mina  små prinsessor.
Helst av allt  vill jag till havet andas in den friska luften i mina lungor
absorbera kvar luften.




Kääärlek
Njut dagen !!!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det märker vi, men kul att få träffas nu när vi åker iväg två veckor. Men det roliga är att på måndag börjar hon jobba medan jag har två veckor till ;) Jobbar på samma jobb.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Marica : Vilen tur du har som får semestra längra tackar man väl inte nej till liksom ;)



2008-08-16 @ 11:41:22
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback