- Gårdagens lätta på börsen





- Den bara satt dä och låg till mig
 tittade på mig viska köp mig jag vill  vara din dotters vän.
Krama mig älska mig... klart man inte kan motstå.
Madicken fick en til care bear.


Kenny fick Jeans  han ej vile jag skulle fota skulle snabbt in i garderoben
nya fillingar ;),

 Mössa Bambi kapp ahl och en till Bok som intäkterna går till BRIS snälla hjälp du med den kostar bara 10 kr jag tror jag har köpt 6 nu 3 har  jag gett bort ;).

 Jeans till bambi i olika storlekar ( Ena har hon på sig i dag ) EXIT. Grymam jeans .

 Färgglada fina bodys EXIT ( den öda har Bambi på sig i dag )

 Handduk Bambi i brunt  och rosa Second hand.


 Utsvängda jeans Madicken .


 Ärtpåsar till Barnen från Åhlens. Penner som jag delade mig mig av till min tecknare kenny ;).


 Klänning VILA
 Klänning VILA


   Kanin kudde från åhlens till Bambi.




Catwomen thisa ;)



Holycrap im hungry

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kaninkudden är så fin, love it! Mycket fint du shoppat.

Postat av: Görel

Jeansen till Bambi såg härliga ut, får se om jag hittar en Exitbutik!

2008-08-23 @ 16:54:15
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : tack ja den är riktigt mysig ska ev köpa påslakanet med ;))).

Tack :=)))



Görel : Dom är grumt snygag finns enbart upp till storlek 92 på dom ;)





Mvh J

2008-08-23 @ 17:32:12
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Det har jag köpt till Nova :)

2008-08-23 @ 20:41:43
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback