- Grillat kaffe konversationer ang sjuka skönhetsideal elaka föräldrar sjuka föräldrar



- Startar alltid med en fika alla sitter surrar om allt.
Barnen föräldra mat bla bla kan fortsätta i en oöndlighet.
Folk droppar av nya kommer ,

nya samtals ämnen kommer på tal
 nivet såna där vuxna samtals ämnen
sen sitter vi där jag Thomas Lorriane  jag med Bambi i knät ;)

 Vi pratar diskuterar vrider vänder pratar  lösningar kommer.
Det känns som om det är brudarna mot Thomas, ibland inte alltid ;).

skulle kunan sitta där i all evighet och bara prata diskutera skratta undra förundras,
underbart
älskar mina vänner just för att jag kan prata med er säga vad jag tycker tänker.

Jag är en människa som älskar att prata diskutera TYCKA till tycka  om prata,
 inte bara om mina barn utan värdsliga saker
 Om  tex pedofiler sjuka människor
som folk aldrig  vågar prata om utan bara sitter där tysta.
Vi pratar högljut och livigt
dricker kaffe om vart annat

kvällen kommer och alla  går hem till sitt.

Väl hemma sitter jag förundras över allt man pratat om , undrar men ändå med svar.



Ja tack för mig.


 Nu ska jag in i mitt liv amma byta blöja dricka vatten
Natta Madicken som sitter myser i soffan.

Kenny är med sin pappa i helgen
saknar han men jag vet att han har det bra
han har tagit med sig sina favorit saker som han kan ha hos pappa.

Och är det nåt jag vill slår jag  bara en pling dit,

Käääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Görel

Känns som om jag hade trivts i ert sällskap:)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Det tror jag säkert ;)

Jag är en pratkvarn med 10000 ideeer ;)



Kram

2008-08-15 @ 23:55:42
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback