- Höst juckande hund och en prinsessa som vill ammas





- Fredag bara ordet fredag klingar glatt i allafall i mina öron.

Dock sov jag noll i natt Bambi ville ammas hela natten lång ligga tanka trygghet och mysa.

Kenny hade som vanligt skoldag
sat i lugnan ro åt sin frukost medans Madickenvar på sitt lotta på bråkmakar humör där ett tag vände snabbt när hon själv fick välja frukost frukt och youghurt ;).

Låg kvar en och en halv timme extra vilade läsate nya tidningen jag köpte igår.
Klev upp starta en tvätt har dammsugit skurat och ska dammsuga uppe,anledningen tll att jag dammsugar ofta är att vi har  hundar som drar in grus och att jag varit dammalergisk och  Bambi kryper på golven då vill man ha rent och snyggt ;).


 Laleh löper och vi trode Balla skulle tappa sex intresses då vi kastrera han men ICKE, så han har fått setat i skamvrån en timme i dag nere på toan ;) springer runt juckar i luften och har sig !!! Galen hund.


  Hade en strimma sol som nu har ersatts med moln och grått lite dugg regn .

Älsklingen är och tränar och jag håller som vanligt på att pyssla på och dona på.


Kom med förslaget at vi skulel åka äta sushi i dag men tydligen var det inget av intresse :S
Känns ju inge kul att åka ensam och äta heller :S, får tvinga han att göra fetaste middagen i kväll  med grekisk sallad pressad potatis och fläskfile ;) och en cream fraice sås.

 Kvällen ska gå i ms tecken jag ska  få en skön HELKROPPS massage det behöver min mamma rygg ;)
har fått ett nytt plåster vid namn Bambi ;)
ganska snyggt och sött  ;)
Tur bärsele finns.



Kääärlek Respekt


Kommentarer
Postat av: GucciMama

Är det inte jobbigt att amma på natten? hur länge till tänker du amma? :-)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Guccimama : Nä man vänjer sig är en nattuggla som kräver lite sömn så ;)

Jag ammar så länge Bambi vill ;)

2008-08-30 @ 18:15:28
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback