- I love your blogg.





- Jag har blivit  nominerad eller hur man nu ska utrycka det snyggt ;)
till  I LOVE YOUR BLOGG.

Jag känner mig  hedrad och ärad över detta.
Kul att  nu gillar min blogg ;)
För jag är inte som alla andra jag går min egna väg ;).


1:
www.mammansprinsessor.blogg.se  : Petra  en fin tre barns mamma , lika till sättet i en hel del.
En fin vän jag vill vara rädd om.

2 : www.ekoblogg.blogg.se  Jag nominerar dig i vanlig tur ordning för att just du är du du är unik
 ditt sätt att leva inspirerar mig.
Din kärlek är så vacker.

3: www.mammamini.blogg.se  En vacker modell en fin mamma :=)

 Jag är feg jag stannar på 3 för att det är mitt lycko tal ;).

 Sen brukar jag oftast INTE anta dessa  lister m.
Just pga utav att alla på mina favoriter är mina favoriter :0)

Kommentarer
Postat av: Petra

Men vad du e söt då darling:-)Jag blir så glad tack tack

Postat av: nadja

tack snälla fina rara du, vad glad jag blev! du vet väl att jag är här och läser hos dig dagligen, flera gånger :) må gott, kramar i massor till dig! mini



ps. stava mamma med ett m så det bli mama, då funkar länken till mig. kram!

2008-08-23 @ 22:32:44
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Hiii hiii hiii ;).



Nadja ? hmm nu hänger jag ej med..? är det så du heter hihiihihii ;)

2008-08-24 @ 18:38:15
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mini

oj namnet hade ändrats i fältet, det ska stå mini. men japp det är jag iaf, stava mammamini med ett m, alltså mamamini så kan du länka :) oki :)



jag besökte hello kitty butiken på söder i sthlm igår, inga kalendrar, wtf tänkte jag! vart finns de? måste ju hitta en till dig nu!



kram på dig och dina små söta!

mini

2008-08-24 @ 19:05:44
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : aha igen fara ;).



pssst behöver igen kalender fck en snygg från MONI i går ;)))))))



2008-08-24 @ 19:37:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback