- Is Barack the new homeboy ?





- Min jesus is my homeboy t-shirt fick kasseras för 2 veckor sedan.
Den hängde på sista versen kude man lätt säga ;).


Söker du en cool ball t-shirt spana in här :


http://www.fredflare.com/



 Har du kanske en djande  pojkvän ?
   Ball klocka.

 Grymt snyggt halsband.


 I höst vill jag bara denna vackra ring på fingret.


 Kenny kanske vill ha ett nytt snyggt cykel lås !!!

                                                              Frågan är bara låter alla andra bli det ?
 Sen vill jag ha en japansk talande klocka bara för att det är coolt sen är det ju så RETRO !!!!

 Ett snyggt halsband sitter heller aldrig fel nu i höst.






Söta ledsna plyshdjur som aldrig skulle behöva vara ledsna hemma hos oss ;)

 Mobilen / mp3an gömmer jag snyggt i en grön groda.
 NOSTALGI hahhahaha tänk att jag faktiskt hade just en sån här då jag var liten hahahhaha.


Spana in www.fredflare.com








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback