- Klä dina tankar i ord

 
Sång till friheten - utan sista versen (Björn Afzelius)

Du är det finaste jag vet.
Du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna,
som vindarna,
som vågorna,
som fåglarna,
som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän.
Du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod och
mina lungor,
mina ögon,
mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.

Du är det finaste jag vet.

Du är det finaste jag vet.
Du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna,
som vindarna,
som vågorna,
som fåglarna,
som blommorna på marken.


 / Till mina  älskade barn tripp trapp  trull mammas lilla hjärtegull!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda Bunn

Du e det grymmaste jag vet...lalalala

Snygg t-shirt!



You rule girl!



Linda Da Groupie

2008-08-17 @ 23:40:13
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda Bunn : Jag r det vackraste i vääääääärlden skrååååååålar ;)



Peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback