- Med lätta andetag somnar du in.




- Nästan lite som en dödsdom men ändå en lättnad.

 Jag vet att du kommer att ha det fint där uppe i hundhimmlen
 du kommer kunna springa fritt slippa känna smärta
 bara swiisha fram där på lätta moln med lätta andetag utan smärta.

Tänk om Molly är där uppe och burrar in dig i din långa fina päls.
sen har du ju DOGO .





Det regnar i dag
jag tror  att det är ala änglar som gråter över att fina du ska flytta upp en våning.


Älskad saknad underbar


NIKITA.


Madickens stora fundering hur dom ska orka lyfta upp NIKITA till himlen ;).


15.30   2008-08-11

En dag att minnas en dag  som aldrig kommer att glömmas.
Din dag.



Här hemma lyser massa ljus.
Ljusen jag vill att du ska titta ner  på och minnas.


 i tio år fick du leva.


Minns du första gången du komhem till oss ?
du var 8 vecker och den finaste lilla hunden med dom stora tassarna jag  hade sett.
Jag la mig på golvet hemma och du kom emot mig med din blöta nos och din slickande tunga.


viskar i ditt öra  : spring med lätta ben lätta andetag.

Älskar



 / Kommer sakna ditt skällande ditt hoppande och snusande efter gotta bitar i väskan då jag kommer till dig :(

Kommentarer
Postat av: Görel

Hon kommer att få det bra i himlen!

Postat av: emma

beklagar sorgen o vad fint du skrev!!

2008-08-11 @ 17:07:29
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Ja det får vi allt hoppas ;) annars hämtar jag ner henne ;).



Emma : Tack :=)

2008-08-12 @ 01:16:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback