- Min name it kampanj till buzzador



- Fick ju som sagt var äran att hämta ut en pyjamas hos Name it nu i dag då vi var på stan.
alde en i en fin turkos färg till Bambi att sova gott i .

Även checkar på 250:- följde med hem som jag ska dela ut till vänner ;)

Så säg till mig om ni vill ha en 50:- kr check ;) Petra  du kanske vill shoppa nåt til Engla `?
Kan ta md mig på fredag ler ;).


Vill nu oxå ta  del av en massa bra gratis erbjudanden ?

Gå med här :
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Vintage*Jessica


 Helt kostnadsfritt och allt kommer hem GRATIS till dig och din familj ;)


Tror Bambi ska få mysa i nya pyjamasen i  natt. :0)

Kommentarer
Postat av: Petra

MÄÄÄ Jessica vilken flyt du har då;-)ge mig checken för tusan he he kraaam

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Hii hii jag vet ;)

Bambi sov i den i dag supermjuk och skön så nöjd så ;).

Jag ger dig tre bara för att du är den finaste mamman till just tre barn ;))))

Kram vännen

2008-08-21 @ 11:45:57
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback