- På tu man hand med Madicken på stan



- Madicken var så duktig i dag då jag klippte mig ,
hon åt ett äpple lekte med care bear och drack en festis sprang lite och frågade en massa satt tyst spana in killen som klippte ;)

 Madicken sitter glad i hågen väntar på bussen ( dubbeldäckaren som tar oss till stan )

 soft äntligen framme i stan skinande sol dagen till ära.

 soft fika paus ;) Jobbigt hänga med mamma på stan ( fruktsmoothie med krossad is på Barista )


 som vanligt skulle mamma kika lite i affärer ;)

Köpte ju en ny kamera då jag ej orka vänta på den andra kommer den andra hem får jag se det som att jag har två hihihi ;).

Köpte en till Exit dress tll bambi med jeans i större storlek och en söt body i svart med en ekorre på
grymt sköna och fina plagg ( har hela tre dressar nu hihiihihi )

 En ny tunnare platt tång ;)

 softa mjukisbraller BIK BOK ( Dom gråa är på nu )


Dags att sätta sig äta  dagens kvällsmat:

Barilla pasta
Ost och bacon korv
advocado sallad.

Mumms fillibabba ;)

Kommentarer
Postat av: nina

OMG...de där jeansen är såå fula. Fock de i present och de duger intge ens till dagis. Jag är chockad över hur du klär dovhjorten.

2008-08-25 @ 22:09:25
Postat av: Linda

Vilken tur=)



Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Nina ? Har du fått barn jeans i present klart att dom är fula du är ju för fan för fet för dom hahahha ,)

Lite väl korta i bena kanske ?

Visste inte att om man gick på dagis fick sitta vid datan och leka googgaa gagga ;).



Linda : Yeeees kram

2008-08-25 @ 23:08:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback