- Så här ser det ut där jag bloggar i från ;)



- För er nyfikna själar
kommer här en bild från där jag sitter bloggar.

En salig blandning på min sekatär det är så jag trivs.
Just nu finns den en chalitte och tända ljus brevid mig ;)

soft värre.


Bambi somna nyss så jag tar igen mig med lite bloggning.

Hur ser det ut därifrån du bloggar ?


show me...


Ghaaaa pratade nyss med  Madickens nya dagis som är brevid kennys stor skola.
  Hon börjar den 26 / 8 klockan 8.30 samma tid som kenny börjar hiiihhihihii ;)
spännande värre.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hallå börjar de inte den 25 i skolan????

fint träd du har då vad e det för ngt e de bonsai el va de heter kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

: Petra : Jo men Madicken börjar på Tisdag hon går ju dagis hihiihii ;).



Ja det är ett Bonsai träd fick den av Jimmy för 2 år sen tror jag detvar ;).

2008-08-18 @ 14:16:21
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback