- Shopping by Jessica



- Sitter helt alone på bussen ;)

Okej busschaffären körde ju men annars var jag den enda passageraren ända in till stan ;).




 Ha ha ha för det första ser ni märkena på min arm ?
Det betyder att jag shoppat / haft en massa påsar runt handleden ;)

Fin tavla som är på min sekatär.
Tallrik till Bambi
Plåt häst som hänger på Bonsai trädet.
Ett till återbruk halsband ( Ev kommer att lottas ut här i bloggen så håll utkik )

 På röda korset fann jag dessa fina lackskor Bamvi ska få ha sen.
                                           Även ett par splitter nya mjukis  prassel braller i grått till kenny.


Hade  tänkt att köpa ett par mörk blåa mjukisbraller till kenny sen då skolan börjar ;)


 Nya troser till moi ;)

 Fint bock med kaniner Marimekko block att ha i väskan . 2 överstrykningspennor.
                                           Ask till kenny att ha fikat i på sina skol utflykter.

 Flux att  gurgla munnen med och flur tandsticker ;) Apoteket. Cherryblossom tl till mig och dom stora barnen ;) Ekologiska  vaddar att ta bort smink med.  En pärl ring hm och en ny pincett

 Turkiskt äppel the

 Fin tröja Bambi att ha senare fanns bara  fel storlekar kvar men denna var jag bara tvungen att ha med hem ;)

 Ny haklapp Bambi och nya briller Mama perfekta at ha som slit och släng, i den givna Greta Garbo modellen.


  sista biden för i dag ska upp mysa i sängen ;) Fix klänning till Bambi 2 bodysar att mysa i  större storlekar har en 80 hemma grymt mysiga ;)



Kärlek Respekt.

Kommentarer
Postat av: Görel

Var har du köpt den otroligt fina tröjan med djuren på??

Kram

Postat av: Petra

fint du shoppat,skönt å få gå ensam då kram kram

2008-08-20 @ 10:33:08
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: M

Var har du köpt trosorna?

2008-08-20 @ 14:05:04
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Hm kostar 69.50 :- vill ha en i stprlek 80 oxå så hon kan ha en fin i höst ;=)



Petra : Tack . jo jag hann en hel del förlåt att jag ej hann stanna prata med hade så bråtom sorry

men på fredag syns vi väl ?

kraaaam längtar efter sushi ;).



M : Hm :=)

2008-08-20 @ 19:37:34
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback